Rejestr obserwacji |
W górę Poprzedni Następny |
Rejestr obserwacji umożliwia odnotowanie obserwacji przeprowadzonych w szkole w danym roku szkolnym oraz wydruk strony z dziennika papierowego Historia obserwacji jest przechowywana w systemie w celu dokonywania zestawień zbiorczych na przestrzeni wielu lat szkolnych.
Uprawnienia do rejestru obserwacji
Do zarządzania kontami i uprawnieniami użytkowników służy lista Pracownicy w oknie Administracja w widoku Ewidencje osobowe.
W celu nadania uprawnień do rejestru obserwacji danemu pracownikowi administrator musi wskazać na liście wybraną osobę poprzez dwukrotne kliknięcie myszą lub wybranie z menu kontekstowego opcji Modyfikuj wybrany. W oknie Pracownicy, edycja wybrać zakładkę Uprawnienia i zaznaczyć opcję Modyfikacja rejestru obserwacji, a następnie zapisać zmiany klikając przycisk .
Pracownik (dyrektor, wicedyrektor, inna osoba np. sekretarka), któremu nadano takie uprawnienia ma możliwość dokonywania wpisów w rejestrze obserwacji oraz ich modyfikacji, czy też usunięcia.
Dodanie obserwacji
W celu wprowadzenia obserwacji należy wybrać z menu głównego Dzienniki pozycję Rejestr obserwacji.
Następnie należy kliknąć przycisk lub z menu kontekstowego wybrać opcję Dodaj nowy.
W oknie Obserwacja, dodawanie można:
Po wypełnieniu wszystkich pól należy wybrać przycisk .
Każdy pracownik ma możliwość:
Aby wydrukować stronę dziennika papierowego z obserwacjami należy:
|